вівторок, 11 жовтня 2022 р.

ITeacher

 

Педагогічна майстерня вчителів англійської мови

Педагогічна майстерня вчителів англійської мови «ITeacher» – добровільне об’єднання педагогів з високою творчою активністю, діяльність якого передбачає систематизацію і популяризацію педагогічного досвіду, розв’язання актуальних освітніх проблем, пов’язаних з формуванням інформаційної компетентності та підвищення кваліфікації вчителів англійської мови.

Діяльність педагогічної майстерні вчителів англійської мови «ITeacher» здійснюється за освітнім напрямом «ІТ компетентність учасників освітнього простору».

Продуктом діяльності майстерні «ITeacher» в кінці навчального року стане кейс методичних розробок, науково-методичні матеріали, авторські технології тощо. Створені інтелектуальні продукти члени творчої майстерні можуть завантажувати як  на власні сайти, блоги, так і розміщувати на гугл диску.

Метою діяльності педагогічної майстерні «ITeacher» є:

- поширення інноваційних методик у професійному середовищі;

- залучення можливостей та інтелектуальних здібностей учителів-новаторів до розвитку професійної майстерності вчителів англійської мови.

Основними завданнями педагогічної майстерні «ITeacher» є:

- поширення інноваційних технологій, продукування оригінальних інноваційних ідей;

- розробка серії авторських уроків чи проведення майстер-класів, де практично продемонструвати, як реалізується використання ІКТ-технологій на уроках англійської мови;

- створення серії завдань з використанням ІКТ-технологій, які можна використовувати на уроках англійської мови.

Координатор педагогічної майстерні: Носова М.С., вчитель англійської мови, Первомайського ліцею «Ерудит».

Склад педагогічної  майстерні: вчителі англійської мови ліцею.

Форми роботи: індивідуальна та групова.


 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Підсумки роботи педагогічної майстерні “ITeacher” за 2023-2024 н.р.

  АНАЛІЗ  РОБОТИ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНІ  ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ  ПЕРВОМАЙСЬКОГО ЛІЦЕЮ «ЕРУДИТ» за 2023-2024 н.р. https://docs.google.com/...